Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salyga tolimesniam lietuviu tautos vystumuisi
Autorius: nelabs
Data: 2019-07-28 16:03:04
empatija vadinasi supratimas, ka jaucia kitas, o ne jo nuoimones
priemimas, nutylint tolerantishkai, kad tai yra ne paremta svarstymais, o
ishtraukta is kazkokiu samones uzkaboriu kaip sektanto isitikinimas viena
vienintele dievybe.
per velu tau ta sakyti

Klumpius <vms@centras.lt> ra?e news:qhk5kc$jq4$17@trimpas.omnitel.net: