Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-27 13:36:50
Beje, as esu tikras lenkas. Mano senelis is Varsuvos. Tai lietuvoje
turinciu lenkisko kraujo gali ant pirstu suskaiciuoti. Tiesiog lenkams
Lietuvoje buvo draudizama isigyti nekilnojama turta ir tas draudimas
galiojo iki pat XX amziaus.Todel gali neaaiskinti, kad Lietuvoje kazkoks
lenkas neatgavo zemes. Lenkai tiesiog Lietuvoje niekada neturejo
nuosavybes. Vienintele isimtis vedybos ir ju palikuonys.

O apie bananus mazai ka tu nusimanai. Burliokai Lietuvoje tiesiog nebande
nieko kiloti. Jie eme ir ateme zeme. Beje, ar tik ne Landsbergis
isreikalavo grazinti zeme? Gyventus dabar kolukyje kaip tavo burliokas
giminaitis ir grauztum bulves