Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-28 16:00:34
Rusai buvo visiski laukiniai. Paminesiu vien fakta, kad Maskvos kremliaus
sienos paaukstintos 6 metrais pries 100 metu, kad neatrodytu kaip tvora

Dėl Lietuvių teisės pirkti žemę lenkijoje ir draudimo lenkams pirkti
Lietuvoje tai visuotinai žinomas istorinis faktas. Tik visiškas
analfabetas to nežino. Tai buvo itvirtinta Lietuvos statute (ir I ir II ir
III). Be abejo lenkai interpretuoja šį skandalingą faktą kitaip, o
būtent, tipo Lietuviai taip bandė apsiginti nuo lenkų valdymo :)
makiaveliškas argumentas. Kam jiems gintis nuo tų ką patys besąlygiškai
valdo. Nuo Jogailos laikų visą lenkiją valdė Lietuviai, nors ir nutautėję
bei savo vasalų raštininkų pastangomis gave sulenkintas Lietuviškas
pavardes (Tipo Radziwil, Poniativski, Pilsudski ar Sobieski. Be je, galune
i nurodo "i" jų Žemaitišką kilmę)).

Dar tavo žiniai. Lietuviškas statutas tai pirmas toks teisinis dokumentas
visoje EUROPOJE. Ta pisulka, kuria lenkai isdidziai vadina "kostitucija",
ir kurios niekas pasaulyje nepripažysta kaip konstitucijos, yra pirmoko
lygio rasinelis palyginus su Kodifikuotu ir vientisu valstybes valdymo
teises aktu - Lietuvos statutu. Ir dar, dabartinė visos Rusijos teisinė
sistema, tai Lietuvos III jo statuto tesinys. Ir tai ne mano sugalvota,
bet tai pripažinta žymiausių Rusijos teisės korifejų ir dėstoma visose
Rusijos juridiniuose fakultetuose, "Vtoroj kurs Jurisprudencija, ISTORIJA
GOSUDARSTVA I PRAVA".

$9@trimpas.omnitel.net: