Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymasaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-28 20:30:55
Jeigu taVO namuose seimininkayja plesikas tai ji gali nusauti. Negirdejai
istoriju, kad indenai paeduodavo teises i zeme, Kiti - ne. Pabandyk tu
siandien neparduoti railbaltcai. Kad nekariauti su laukinias amrrikonai
isnaikino bizonus. Galvazudziai Sbire tiesig naikino. Visa burlioku
istorija tokia. Petras I isnaikino kelis milijonus saviskiu. Golodomoras
isnaikino iki 10 milijonu. Cecenijoje burliokai sunaikino iki 40,000
vaiku...

> atsisakanciam nuosavu sakiniu belieka palinketi gero visko, ko tik
> imanoma dar
>
> Klumpius <vms@centras.lt> ra?e news:qhk4ua$jq4$13@trimpas.omnitel.net:

temdyta kolchozC…A³ pradC…Å?ios
vadovauti,
pradC„A—jC„A™s dirbti
aA€
Daugelis jC…A³
Å?iai,
A«kC„?.aA€ LiteratC…A«roje lyg tarp kitko
m.)
manymu, daugeliu
geriau. Tuomet
dienas, t. y.