Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-27 22:44:32
Neseniai rase apie Kanadoje mirusi garsu gydytoja Saunoriu. Jis prie
Ausros vartu turejo klinikas. Tai archyvuai Lenkijoje ir nuosavybes
dokumentai sunaikinti. Sunus negali irodyti nuosavybes. O tavo
vadinamiems lenkams dokumentai atsitrando nors visi jie emigravo po karo
i is Vokietijos pagrobtas zemes

"V. Sinica. Meilė Lenkijai reikalauja slėpti istoriją"
Lietuva vardan gerų santykių su Lenkija faktiškai perrašė XIX-XX a.
Lietuvos istoriją.
Istorijos politikos srityje Lenkija iki šiol nėra pripažinusi Vilniaus
okupacijos, tai nebuvo įtraukta į 1994 metų Lietuvos-Lenkijos sutartį, to
neleidžia tikėtis ir esama politikų laikysena.
-
Tiesiog baudziauninkai savo istorijos neturi.

fruktas prinokęs, 2011 06 30 07:34
Mano protėviai buvo išvaryti tarpukariu iš Vilniaus. Kad žinau kur buvo
jų nuosavybė, tačiau archyvus atvykėliai pirmiausia naikino ir dabar
nieko negaliu įrodyti, tačiau mano protėvių turtas dabar paveldimas lenkų
atvykėlių. Su tuo galiu susitaikyti. Neturėjau ir nereikia. Tačiau
kasdien klausyti šmeižiniškas kalbas yra taip sunku. Kas juos kursto turi
tikrai gerą strategiją, jeigu kolegė lenkė ašaroja kad jai darbe
neleidžiama lenkiškai kalbėti. Iki kiek turi būt sujaukta žmonių galvos
jei jiems nuoširdžiai atrodo tai kaip skriauda.

Osvencimo filialas  Javožnas
Istorikams ir dabar kyla vis dar neatsakytas klausimas, kodėl Stalinas po
beveik 500 tūkstančių ukrainiečių deportacijos 1944  1946 m. vėliau
nusprendė į savo teritoriją nepriimti 150 tūkstančių?
1947 m. gegužės 6 d. - 1949 m. sausio pabaigoje Javožne veikė
koncentracijos stovykla  Osvencimo filialas (po karo vokiečių įkurtame
Osvencimo lageryje jau sovietai, o vėliau lenkai, įrengė savo komunistinį
konclagerį, kuriame kalino ir žudė komunistiniam režimui neįtikusius
asmenis).
Čia vyko deportuotų ukrainiečių taip vadinamas perrūšiavimas - buvo
įkalinami tie, kurie buvo laikomi banditais ar jų ryšininkais.
Per nepilnus dvejus metus Javožno stovykloje buvo įkalinta apie 4
tūkstančiai ukrainiečių, tarp jų 700 moterų ir vaikų. Čia buvo ir visi
Užkerzonės teritorijos ukrainiečiai dvasininkai: 22 graikų apeigų
katalikai ir 5 stačiatikiai.
Galutinis operacijos „Vysla“ aukų skaičius  arti 10 tūkstančių
ukrainiečių: vyrų, moterų ir vaikų..

"Šalčininkuose lietuviai teigia besijaučią ne Lietuvoje"
delfi.lt/news/daily/lithuania/salcininkuose-lietuviai-teigia-besijaucia-
ne-lietuvoje.d?id=44338119
"Cia visada buvo Lenkija" - taip per TV pries menesi pasake Viniaus
rajono Pliaterytes vardo mokyklos istorijos mokytoja.
-
Ypac didelis kiekis perejunu is Lenkijos buvo i Vilniu uzveztas
tarpukario okupacijos laikais. ~200,000. Pagrinde CENZURUOJAMA, kuriu
Lenkija sieke atsikratyti. Po karo, kas norejo, issinezdino i isnaikintas
vokieciu teritorijas.

ALX. to genom. 2013-04-09 13:52
Rašant apie rytų Lietuvos gyventojus būtina atsižvelgti ne į viduramžių
pasakas ir legendas, , bet tikrą ir neabejotiną ir nepaneigiamą faktą.
1959 metų LTSR gyventojų surašymo duomenimis pvz. Šalčininkų rajono 82
procentai gyventojų gimė ne Lietuvos TSR teritorije bet aplinkininiuose
Baltarusijos rajonuose.
Reiškia , jie visai nėra jokie vietiniai ,nuo amžių gyvenę, autochtonai,
o tik darbo jėga - kolonistai sovietų perkekti kolchoznikai į po 1945m
išvykusių į Lenkija žmonių paliktus ūkius.