Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salyga tolimesniam lietuviu tautos vystumuisi
Autorius: nelabs
Data: 2019-07-27 18:12:25
3 hektarai...
baisiai didele dovana ir nerentabili , kai bandziugenai privatizavosi kur
kas efektyviau.
taip visur postsovietizme vyko, o ir ne tik jame daresi, asmenishkai
landsbergio kaltes cia neina iziuret, visur niekshiuku prisiperi tinkamoj
vietoj
toks juozulis shpikulis gyresi, kaip juguose pardaves net antena
mashinos, o per medininkus pravaziaves sekmingai, kai zude landsbergyno
pakviesti be jokiu saugumu garantiju
"tokie laikai buvo"
tu gal ir nezinai, po stalu sliauziojai

Klumpius <vms@centras.lt> ra?e news:qhh90h$r4j$2@trimpas.omnitel.net: