Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-27 23:13:27
Tai 3 kartus daugiau, negu reikia. Japonijoje 80% ukiu 1/4 ha

"Gyvena iš vieno hektaro"
3w delfi.lt/verslas/kaimas/gyvena-is-vieno-hektaro.d?id=64210424

sodžius 2014-03-06 11:17 IP: 78.63.44.186
Vokietyjoje norintiems valgyti ne užmuodytas daržoves chemiją prie mega
poliusų išnomuojama žeme kurios sklypo plotas vienas aras,kaina metams
150 eurų.1 m2 / 5litai.Nuomos kaina 1ha 50.000 litų.Išnomuojama žeme
išdirbama, vieno aro ploteliai sunumeruojami,suprojektuoti priejimo prie
sklypo takeliai,tiekiamas vasara pastoviai vanduo.