Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-28 15:49:16
Informacija yra skaiciai. O tu kaip matau su skaiciais nedraugauji

Empatijos nebuvimas žmogų daro egocentrišku. Negebančiu keisti nuomonę
net tada, kai informacija prieštarauja jo ankstesniam patyrimui. Žmogus
tiesiog nesupranta, kad galimi ir kitokie negu jo požiūriai.

Empatijos nebuvimas yra vienas ryškiausių psichopato bruožų. Psichopatais
vadiname „socialinius grobuonis, kurie žavi, manipuliuoja ir
negailestingai skinasi sau kelia per gyvenimą. Jie visiškai nejaučia
sąžinės priekaištų ir neužjaučia kitų. Savanaudiškai pasiima tai, ko
nori, ir elgiasi taip, kaip nori, laužydami visuomenės normas ir lūkesčius
be jokios kaltės ar graužaties"

> man nereikia kartoti, i google ?vedus mazeikiu naftos afera, randu
> idomios informacijos, o tu nemegsti nuomones, kuri nesutampa su tavo
> asmeniniais isitikinimais ?
>
> Klumpius <vms@centras.lt> ra?e news:qhk2nb$jq4$10@trimpas.omnitel.net:

Ä?monės"

naftosa€ akcijas"