Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salyga tolimesniam lietuviu tautos vystumuisi
Autorius: Audrys
Data: 2019-07-27 21:51:44
3ha :D shudas tai ne ukis. Dabar visi tie ir bliauna kad zemos kainos, o
koks ten nasumas ant 3ha

"Klumpius"  wrote in message news:qhh90h$r4j$2@trimpas.omnitel.net...

Pisi prota. Mano pazistamas LENKAS Salcininkuose vaziuojant nuo Vilniaus
po desine turejo prichvatizaves gargara, kuriame pardavinejo traktoriu
detales. Pasieme is kolukio 100 hektaru, o paskui prixvatizavo. Kitiems
lenkams nereikalinga zeme buvo. Laukai jau zele piktzolemis kai
Landsbergis pasiule niekam nereikalingai zemei ieskoti seimininku. Bet,
tokie kaip tu, grazino i valdzia prixvatizatorius ir jie jau pasirupino,
kad eiliniai zmones zemes negautu.
Beje, juk puikiai zinai, kad paskutinemis landsbergistu valdzios dienomis
paprastiem zmonem istatymu buvo suteiktos garantijos i 3 hektarus zemes,
kad tavo pacio grazinti i valdzia prichvatizatoriai nepaliktu taves pacio
plika sikna