Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salyga tolimesniam lietuviu tautos vystumuisi
Autorius: nelabs
Data: 2019-07-26 15:11:38
koks man skirtumas, kieno sheriami bandziugenai, gel ne is jokio klano, o
is istatymu laukiniu, o kas pirmas valdzioje buvo, sajudis nr. 3
apie kuri dar 1992 m. Antanavicius sake ir Juozaitis, issigimstame, ties
ta vieta ir suklestejo bardakas. kreivai suaugo kaulai.

"Tomas" <ich@tam.net> ra?e news:qhemu9$baj$1@trimpas.omnitel.net: