Tema: Re: Lianzbergu klano zhudymas kaip butina ir pakankamama salygatolimesniamlietuviutautosvystumuisi
Autorius: Klumpius
Data: 2019-07-28 16:13:02
Tamstos klausimas is principo klaidingas

Abieju Tautu respublika pavadinimas ir savoka ivesta ir propaguojama vien
del to, kad itvirtinti lenku tautos kaip istorinio fakto buvima
RZECHPOSPOLITOJE. Si pavadinima sugalvojo lenku rasytojas Pavlas Jasenica
1967 metais ir lenku istorijos strategai tuojau pat pamate sio pavadinimo
gilia pargindziamaja verte. Nes pavadinimas Rzech Pospolita reiskia Rzech
- daiktas, pospolita - bendras. Rzechpospolita - Bendras daiktas arba
kitaip tariant sumodernintas pavadinimas LIETUVA (sulieta bendra visiems
valstybe). Kurioje nebuvo jokiu lenku nes ir pacios dabartines lenkijos
teritorija buvo vadinama paprastai - KORONA o ne polsha. Todel 1967
metais atirades pavadinimas Abieju tautu respublika legitimizuoja lenku
pretenzijas i RZECHPOSPOLITA arba LIETUVA. Man keista kas per
trumparegiskumas to musu "akademinio sluoksnio". O gal tai
piktavaliskumas?
-
RZECHPOSPOLITA yra vertimas is lietuviu kalbos lieti. Rusu kalboje skamba
lit skamba labai panasiai ir reiskia ta pati - litva.
XIX amziuje trumpai egzistavo Varsuvos kunigaikstyste, bet pacios
Lenkijos iki XX amziaus iseistuose pasaulio zemelapiuose nerasite. Ja
pagimde patys lietuvai.

wikipejoje rasoma, kad lenkai neegzistavo
nl.wikipedia.org/wiki/Germanen

> pasinagrinek savo logika "iki pat XX amziaus Lietuvos statutas draude
> kazka lenkams."
> Kada nusibaige zecpospolita su visais savo statutais, gal priminti data
> ?
>

> Klumpius <vms@centras.lt> ra?e news:qhk69i$jq4$19@trimpas.omnitel.net:

draudimo lenkams
lenkiją valdė