Tema: Re: aijn pist
Autorius: Karolis Polikša
Data: 2011-10-04 17:38:26
Man kelia uzstojo, kai vaziavau su pirda ant 70 kmph (realiai o ne pagal
pirdos spidometra). Nusibrozdinau nugara ir visus kauliukus
issikisusius, bet niekaip neisivaizduoju kaip galeciau puse stogo su
galva praart... O mano atveju kalta liko merga, nes prasoko iskart i
antra eile, nes kazkas praleidinejo jai isvaziuojant i salutini... Bet
pats sau kaltas esu, nes is kvailumo nepagalvojau, kad ji gali pasukt
pries pat nosi. Neesu toks matomas kaip automobilis ir net nedaug
virsijus greiti manes gali nepastebet.