Tema: Re: aijn pist
Autorius: VNO
Data: 2011-09-30 15:30:57
> Kiekvienas eismo dalyvis turi buti atsakingas uz save ir ziureti i kitus. Ne
> vien tik 'man zalia todel man viskas px'.

taip taip. bet cia "paniatkes", kuri visiems yra priimtina.
Bet nepamatuojama.

> Kas kaltas - neesme. Svarbu kaip kas elgiasi. Visi turi elgtis atidziai,
> apdairiai ir stebeti kad vyksta aplinkui. Kitaip tariant - nemiegoti uz
> vairo.

Vel nepamatuojama "paniatke", nors aisku visiems priimtina.

> Taip, motas leke, taip greitis (tiketina) buvo didelis ir t.t. Jeigu ieskoti
> kiek procentu kas kaltas - tuomet tiketina kad motas butu daugiau kaltas
> negu masina, bet imho  avarijos TIKRAI galima buvo isvengti.

vel gi isvedzojimas pagal paniatkes.
bus 3 variantai:
1. ji vare per raudona.
2. jis vare pe rraudona.
3. ji neleido jam uzbaigti manevro (su salyga, akd tai sena sveisoforas, kur toks ivkykis galimas)

VNO