Tema: Re: aijn pist
Autorius: Quicker
Data: 2011-10-03 12:37:51
Na, Golpas susilanksto labai nesunkiai... Turėjau avariją subaru "legacy
<> golpas". Subarikas, kaip visi žinom, tai tik skardos plonytės,
atrodytų turėjo nieko nelikt. Bet priešingai, subarikui tik sparną teko
pakeist, o golpas susilankstė visas nuo priekio iki galo, parėjo
stoikės, stogas, lonžeronai ir t.t. Po avarijos tapo nebevažiuojantis ir
sąvininkas jį paliko avarijos vietoj, tuo tarpu, kai aš dar mėnesį
atvažinėjau kol prisiruošiau sparną keist. Nors greičio ten visai
nebuvo, techninė avarija panaši į aptarinėjamą. Taigi kaip atrodo dar ne
viskas.