Tema: Re: aijn pist
Autorius: Sail
Data: 2011-09-28 15:20:41
Visa tai tiesa, bet:

kai paziuri i sonini veidrodeli ir uz nugaros nieko artejant nematai (visai
tuscia), tai smegenine pripratus, kad yra kazkiek sek, kol kazkas gali tave
pavyt, vaziuodamas protu suvokiamu greiciu.

O tada po poros sek tik svyst britva per kelis centimetrus nuo tavo masinos
sono.

Pagalvoji - blet, o gi visai galejo but, kad rikiuotumeis tuo metu i kita
juosta. Taip, tikriausiai parodytum posuki, taip, britvos vairuotojas pats
zino, ka daro, bet supranti, kad ko gero butum dares manevra jau
nebepaziurejes i vedrodeli.

Gal as chujovai masina vazineju, nezinau, bet itariu toks ne vienintelis ir
ne chujoviausias. Bet nenuostabu, kad ant tokiu greiciu kartais chebra
issiduria.  Jei daug kartu liuta uz kiausu tampai, tai vienas nemeluoja.