Tema: Re: aijn pist
Autorius: Korke
Data: 2011-09-28 16:32:10
On 2011.09.28 15:25, Sail wrote:
> Visa tai tiesa, bet:
>
> kai paziuri i sonini veidrodeli ir uz nugaros nieko artejant nematai (visai
> tuscia), tai smegenine pripratus, kad yra kazkiek sek, kol kazkas gali tave
> pavyt, vaziuodamas protu suvokiamu greiciu.
>
> O tada po poros sek tik svyst britva per kelis centimetrus nuo tavo masinos
> sono.

bet tai is kitos puses, neatsakingumas irgi savotiskas, man kazkodel
taip niekada nebuna, gal , kad i veidrodi uzmetu aki kas 3-5s
vaziuodamas mieste. O gal tas siems laikams nebudingas atsakingumo
jausmas dalyvaujant eisme (kaip per "Kelyje" sako: "...stovi tu ne prie
unitazo, broli, o esi tu kelyje"), ir nepamenu atvejo, kad nepamatyciau
moco zibintu veidrodyje, cia jei vaziuoji su muzonu ir uzdarais langais.
Nesakau, kad visi turi vazinet pastoviai isitempe kaip lenktyniu trasoje
pastoviai stebint gala ir sonus, bet kai dabar nunai vairuoja o tuo
paciu uzsiima nuo valgymo, rukymo, mobilkes maigymo bendravimo su
keleiviais net atsisukant i juos (ir i gale sedincius) iki kokio monkey
spankinimo ir paskui ispustom akim aiskinant "nu neeeemaciau, atskrido
sviesos greiciu...viska stebejau vairuodamas" tai ble ble...

> Pagalvoji - blet, o gi visai galejo but, kad rikiuotumeis tuo metu i kita
> juosta. Taip, tikriausiai parodytum posuki, taip, britvos vairuotojas pats
> zino, ka daro, bet supranti, kad ko gero butum dares manevra jau
> nebepaziurejes i vedrodeli.

jei ijungtum posuki pries 2-3s iki manevro pradzios tikrai nepridarytai
jokios bedos moto draiveriui ir rikiuotaisi normaliai, o kiek sveikatos
turint suktelint vaira.

> Gal as chujovai masina vazineju, nezinau, bet itariu toks ne vienintelis ir
> ne chujoviausias. Bet nenuostabu, kad ant tokiu greiciu kartais chebra
> issiduria.  Jei daug kartu liuta uz kiausu tampai, tai vienas nemeluoja.

Jo, situo atveju greitis nemazai kaltas, ten auksciau rasiau apie
situacijas kai nupisa nuo vaizdo ne ka greiciau uz ta pati auto
vaziuojant nes "nemaciau - atleke ant 200 ant vienkes" ar is salutinio
islysdami ar rikiuodamiesi.