Tema: Re: aijn pist
Autorius: YZF
Data: 2011-09-30 14:08:29
Kiekvienas eismo dalyvis turi buti atsakingas uz save ir ziureti i kitus. Ne
vien tik 'man zalia todel man viskas px'.

Kas kaltas - neesme. Svarbu kaip kas elgiasi. Visi turi elgtis atidziai,
apdairiai ir stebeti kad vyksta aplinkui. Kitaip tariant - nemiegoti uz
vairo.

Toje vietoje, sukant nuo Vilniaus i D.Riese (kur moteriske vaziavo),
matomumas i priespriesine juosta - idealus. Nera jokiu stulpu kurie uzstotu
ja ar kitokiu kliuciu. Stovi tiesiai, lauki posukio i kaire ir matai kaip
ant delno kas is priekio atvaziuoja.

Oras buvo geras, matomumas geras, masinu nedaug, tikrai galima butu
pastebeti ta mota. JEIGU butum atidus ir ta moketum daryti. O kokios buna
moteriskes - mes zinome.

Taip, motas leke, taip greitis (tiketina) buvo didelis ir t.t. Jeigu ieskoti
kiek procentu kas kaltas - tuomet tiketina kad motas butu daugiau kaltas
negu masina, bet imho  avarijos TIKRAI galima buvo isvengti.