Tema: Re: aijn pist
Autorius: Icetom
Data: 2011-09-28 15:54:52
>mano irgi neturi patirties, todel visada vadovaujuosi savo taisykle "negali
>ivertinti artejancio greicio - nesuk kairen/nepradek lenkimo/nelysk is
>salutinio i pagrindini,palauk dar 1-2s tada pamastyk vel, ir tik tada daryk
>veiksma".

++++  Gera taisyklė, kuria taip pat vadovaujuosi.

Bet su tuo mocu galėjo būti panašiai kaip Sail rašė, čia nėra, čia jau
lenkia pro šoną;)

Kiek paskaitai apie tokias avarijas: vienas gal patingėjo pažiūrėti dar
kartą į šoną ar pan., kitas neatleido gazo/nepasirinko saugos greičio ...

Ai, vis tiek neįmanoma nuo visko apsisaugoti:) Man buvo mergina įvažiavus į
šoną. Iki šiol šiokią tokią baimę turiu įvažiuojant į sankryžą - gal ir
gerai :). Mano buvo pagrindinis (Buivydiškių su Ozo, kol dar buvo
nereguliuojama), privažiuoju sankryžą Buivydiškių gatve, žiūriu visi sustojo
nepagrindiniame kelyje kol pravažiuosiu. Aš sau ramiai ir važiuoju toliau,
tik žiūriu staiga kažkas šovus merginai į galvą, ji "puolė" į sankryžą iš
pirmo eilės man jau įvažiavus į sankryžą ir darant posūkį pagrindiniu keliu.
Ką spėjau padaryti, tai tik truputį gazo dadėti - smūgis nuėjo į galines
dureles ir ratą, o ne į vairuotojo dureles. Gerai, kad abiejų greitis buvo
nedidelis, nes auto tai senokos buvo :/ . Kai pagalvojau vėliau, jei būčiau
įvažiavęs su antra pavara, vietoj trečios, gal ir išvis būčiau išvengęs
smūgio.