Tema: Re: aijn pist
Autorius: BAAS
Data: 2011-10-04 16:29:31
aha, atsargumas gėdos nedaro.
tačiau po visų komentarų ir šito laiško prisiminiau anekdotą apie taksistą
džigitą
kur lėkė per sankryžas degant raudonam šviesoforo signalui ir kiekvieną
kartą pralėkus garsiai pareiškiant "Džigitas!!!!"
O va užsidegus žaliam signalui buvo kalta per stabdžius ir tyliai pasakyta
"o jei ten džigitas..."

O pareiškimas, kad žalia nieko nereiškia...
vadinasi ir KETas nieko nereiškia?..
va su tokiu požiūriu ir vyksta natūrali atranka.
Gaila, tik kad tokio požiūrio turėtojas pats užsimušęs dar ir kitam sulaužo
likimą.

O nuo tokio stojimo "mūru" prieš mašinų vairuotojus iš tikro bloga
bet matyt jei pažiūrėtume į tokių užstojančių amžių pamatytume jaunuolių
gaują
kuriems dar vėjas galvoje ir jaunatviškas maksimalizmas veržiasi iš užančių
o protas, jei išliks gyvas, ateis vėliau. Sakau taip, nes pažįstu ne vieną
tokį išaugusį ir pakeitusį požiūri

aš pats vairuoju ir mašiną ir motociklą ir dviratį
todėl manęs kaltinti stojant į kieno nors pusę nereikia :)

"Icetom"  parašė naujienų news:j5uj3s$r31$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai neteisinu motociklininko poelgio, bet praktikoje, kad dega žalia dar
nieko nereiškia. Nežinau, ar dabar apie tai mini vairavimo mokyklose, ar
tėvai, ar pan., kurie važinėja automobiliu:

"nors ir dega žalia, visada pažiūrėk į kairę, į dešinę, vėl į kairę ir tik
tada važiuok".  Man jau nekartą ši taisyklė padėjo išvengti susidūrimo
sankryžose man degant žaliai, kai per raudoną lėkė. Tai gana dažnai
pasitaiko prie Spaudos rūmų sankryžos kur su "tiltu":(

Aišku ši "taisyklė" gali skirtis priklausomai nuo aplinkybių, bet tikiuosi
mintis aiški.