Tema: Re: aijn pist
Autorius: Night
Data: 2011-09-28 15:10:39
Kogero vieningos teisybes istorijoje ir nera - durna boba ir dar durnesnis donoras, nors boba, jei per zalia
vaziavo, tai bent pagal istatymus teisi. Ir is viso - kad taip i golfa isiklijuoti, reikia lekti nexujovai, taigi
manau tuo viskas pasakyta. As irgi nevazipju visad leistinu greiciu, ir kai boba issuko is salutinio man
pries nosi, tai aprekiau taip, kad visi Romainiai skambejo, nors kogero, jei buciau vaziaves 50, butu
uzteke tik pristabdyti...