Tema: Re: aijn pist
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-09-28 09:15:15
na, as manau kad situacija buvo paprasta. Bicas leke greitai. Is toli pamate
kad zalias jau mirksi, patingejo stabdyti, nusprende dar dadeti greicio ir
prasokti per geltona. Bet per geltona irgi nespejo ir iskrido i golfa.
Moteriske, liudininku teigimu pirma stovejo eileje prie sviesoforo ir
pajudejo uzsidegus zaliai rodyklei.
Isvis, nuo to motociklininku "solidarumo", man jau bloga darosi. Kazkodel
kai tik ivyksta avarija, motociklininkai kaltina visus aplink, tik ne save.
As vazinejau kasdien jau daug metu. Kazkaip kiek patebejau, jei ijungi
smegenis ir vaziuoji ramiai su srautu ar kokiais 10 km/h virsydamas srauto
greiti, avariniu situaciju praktiskai nebuna. Pradedi lekt, avarines
situacijos pasipila viena po kitos. Taip kad ponai, jei jums daznai uzkisa,
pradekit galvot ka ne taip darot, o ne kaltinkit auto vairuotojus.