Tema: Re: aijn pist
Autorius: Korke
Data: 2011-09-28 14:59:47
On 2011.09.28 12:30, Icetom wrote:

> Matai jei greitis buvo koks 150-200 km/h (nežinau per kiek toks litrinis
> Kawasakis iki 200 įsibėgėja), tai gana sunku apskaičiuoti jo
> "atriedėjimo" laiką iki tavęs. Bent aš greičiausiai nesugebėčiau
> apskaičiuoti kiek turiu laiko pabėgti iš jo "zonos", nes smegenys neturi
> tokios "patirties".

mano irgi neturi patirties, todel visada vadovaujuosi savo taisykle
"negali ivertinti artejancio greicio - nesuk kairen/nepradek
lenkimo/nelysk is salutinio i pagrindini,palauk dar 1-2s tada pamastyk
vel, ir tik tada daryk veiksma. Iki siolei tai man puikiai veike ir
gelbejo. (ar dabar oponentai pradesit destyt, kad lekiantis tuo greiciu
susilieja su aplinka ir tampa nematomu?)
O jei boba kaip arklys ziurintis tik i prieki (ta prasme 2m nuo kapoto
galo) ir galva netik, kad neveikia bet ir nesisukineja - tai cia senai
visiems aisku. Pas jas nera supratimo.... nera apie kitus eismo
dalyvius... net karta su motina pravaziaves ir uzmiestyje apsaukiau
(geda..geda man) uz ivaziavima i pagrindini aklai galima sakyti. Ten ar
auto ar moto butu vares pagrindiniu nieko nebutu padaryt spejes.

Ten sviesoforas naujas, negaliu garantuot uz ana, bet dabar jau nelieka
bent vilniuje tokiu kaip buvo anksciau, kad vienam dar tik uzgeso zalia
ir uzsidege geltona - kitam jau raudona su galtona dega, ko pasekoje
dzigitai jau startuoja. Dabar abiems pusem dar kokia 1-2s dega tik
raudona, ir tada tik vieniems uzsidega prie raudonos IR geltona, ir tada
jau zalia.

Nu netikiu as netikiu, kad mocas taip 3-4s degant jau nuolatinei
raudonai xujarino per sankryza. Nebuvau ten kuri laika - ar atvaziuojant
nuo Moletu link vln matosi norintys sukt i kaire ar ten irgi tu zaliu
shuduku ant skiriamosios atitvaro pristatyta ?