Tema: Re: aijn pist
Autorius: Quicker
Data: 2011-09-28 16:50:24
2011.09.28 16:32, Korke rašė:
> paciu uzsiima nuo valgymo, rukymo, mobilkes maigymo bendravimo su
> keleiviais net atsisukant i juos (ir i gale sedincius) iki kokio monkey
> spankinimo ir paskui ispustom akim aiskinant "nu neeeemaciau, atskrido

Bet tai sutik, kad kelias ne vien Shumacheriams skirtas. Yra žmonių,
kuriems ne vairavimas pirmoj vietoj, yra norinčių atsigert bevažiuojant
ar pašnekėt mobiliaku ir jų už tai kaltint negalima, nes tai normalu.
Vairavimas skirtas palengvint kasdienį gyvenimą, o ne kažkoks
ekstremalus sportas. Turi teisę važiuot ir blondinė besidažydama ir
senelis pensininkas su žiguliuku į sodą. Taip, man tokie irgi žiauriai
nepatinka ir kai užkiša būnu kartais netgi peržiaurus atgal, bet anyway
- kelias yra skirtas visiems ir taisyklės dėl to tokios ir sugalvotos,
pagal blogiausią įmanomą variantą, kai visi akli ir apsinešę, nu nes
kitaip gi tikrai 50km/h ne greitis mieste. Žinom, kad ir tu ir aš
pralėktume per miestą 200km/h be problemų... Jei būtume vieni, bet yra
ir maži vaikai į darželį einantys ir juos vežantys tėvai į polikliniką,
kai jiems svarbiau atsisukt į vaiką ir pažiūrėt ar nepablogėjo, nei kas
3 sekundes stebėt tuščią kelią. Ir jiem pajebat', kad tu manai, jog
REIKIA atsakingiau vairuoti ir jie tokie pat teisūs kaip ir tu arba aš.
Taip, prieš įstatymus išsivartom tai į vieną, tai į kitą pusę, bet
principe reikia nepamiršt ir kitų variantų, kitų eismo dalyvių,
blogesnių reakcijų (geresnių irgi) ir tų, kuriem apskritai pajebat' ant
KET. Ir visi kažkaip turim sutart ant to asfalto, bo kitu atveju blogai
ne vien "kaltininkui"...