Tema: Re: aijn pist
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-09-28 11:05:13
aha, ir yra dar taisykle kad mieste negalima lekt 150 km/h greiciu. Ar
nebera tokios taisykles? Gal as kazka praleidau ir greicio apribojimus
panaikino? :)
Dauguma paprastu zmoniu nesugeba tinkamai ivertinti situacijos kai smarkiai
virsyjamas leistinas greitis. Jei greitis butu buves 70, manau moteriske
butu ivertinusi kad zmogelis bando prasokti ir butu praleidusi. O kai matai
uz keliu simtu metru transporto priemone, tai paprastai galvoji kad laisvai
spesi issukti arba siu atveju kad ji sustos. Taip kad virsydami greiti
visada visa atsakomybe ir rizika turetumet prisiimti patys. Deja, daugumai
tai nedaeina.