Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-06-17 12:27:04
Nu ka, praktika islaikiau is pirmo karto, teises siandien jau pasiemiau.
Mano banditas zymiai maloniau vaziuoja, nei tas FZ6N mokyklinis, galbut tik
gazas jautrokas, ypac kai atleidi arba pradedi sukt, bet cia speju del to,
kad be ipurksimo, bet nieko, priprasiu, reisks svelniau sukiot. Zodziu,
patenktintas, tik prieki oras biski sh nusimato... :-)