Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-05-31 07:22:42
?viskas ten normaliai, priprast reikia. Siaip kiek teko vazinet su ivairiais
motociklais, tai galiu pasakyt kad prasciausiai prie mazu greiciu sukasi
britvos, po to eina streetai. Kazkaip ju vairavimo gerometrija didesniem
greiciam daryta. Su visokiais mopedais ar endurkem galima apsisukt kur kas
mazesniu spinduliu. Net ir ciopereliai apsisuka mazesniu spinduliu nei
britva.