Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Korke
Data: 2011-06-03 17:16:13
Tu gal moto coach'ingo firma steik su tokiais pasvaigimais, turesi manau
pasisiekima, nes gi teorija visai realistine ir verta demesio, nes:
1. visu motu bakai tinkami ant ju uzlipt, nes gi jie plokcia virsutine
dalimi, uztenkamu plotu bent vienai pedai (kam tie moto akrobatai dar
ploja tuos bakus - berazumiai)

2. visi moto vazinetojai yra max 170cm ugio ir max 65kg svorio, nes gi
tik tokiu proporciju vadeliotojas galimai turetu galimybe bet kuria
vaziavimo akimirka (t.y. nei is anksto pasiruoses nei tuo metu jungdamas
begi, ar ziuredamas i veidrodi ar dar kazka tik kazkas 30m iki taves
nutinka tik pyyyst ir jau stovi ant bako)

3 nes turbut visi moto vadeliotojai vazineja su sortais ir maikute ar
kita laisva apranga su kuria nereikia jokiu pastangu susilenkt, ar
pritupt pritraukiant kojas prie krutines (nu cia per ta "magiska mata"
alia default reakcijos laika)

ir toliau tokia teorija sekant, kad sita priemone iaugtu i krauja ir
butu naudotina taip, kaip dabar stabdzio paspaudimas jei kazkas negerai,
ar posukio parodymas rikiuojantis, ja reiktu naudot pastoviai, nes
kitaip ka tu ten beprisitreniruotum vistiek pirmiau stabdyt bandysi, o
tik tada kazkur kazka nes tu per savo "default reakcijos laika"
neivertinsi iskart ar bandyt pradet stabdyt ar lipt jau kazkur, per ta
laika tu duok dieve susivoksi, kad situacija kritine.

Dabar kai paziuriu naujai iskepti vadeliotojai daugelis dar lygsvara vos
islaiko, matosi net is sono vaziuojant kaip visas isitempes, kad bet
kokiam posukyje kur siek tiek palinkstama jam pravaziuot jau issukis,
nes posukyje greitis nukrenta, ima ant sono verst ji, tada anas bando
lyginti moca ir matai , kad isitempes aplink nieko nemato... Jei dar
kojos trumpos nesiekiancios sustojus motui zemes pilnu padu velgi. O jei
aukstas ir normaliai stovintis ir moca nulaikantis, tai jau kaip min
80-85kg vadeliotojas ir toks duodu bb nukist nezinau kiek turi idet
pastnagu , kad taip tik hop-hop ir ant bako kada tik panorejes. Tai tu
man paaiskink kada toks pasiektu tavo akrobatinio aukstojo pilotazo
siekius.