Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-06-01 15:48:04
Vertint ir prognozuot situaciją yra pirmas ir pagrindinis dalykas. 
Būtent tam ir reikia atidirbinėt stabdymą ir manevravimą - kad žinotum, 
koks atstumas saugus ir sugebėsi sustabdyt, koks atstumas yra saugus ir 
sugebėsi išsukt, o kada jau nieko nebepadarysi ir reikia šokt per stogą.
Tik dėl "dar geriau" - deja. Gatvėje ne viskas nuo tavęs priklauso. Ne 
vienas mano pažįstamas pateko į avarijas vertindamas, prognozuodamas ir 
važiuodamas saugiai. Vienam šernas po ratais išbėgo. Kitas įlėkė į 
mašinos galą, nes vairuotojas autostradoj užsimanė nusipirkt grybų ir 
kirto per stabdžius. Dar kitam pensininkas užkišo - pradėjo važiuot iš 
šalutinės, sustojo, pastovėjo kol mocas privažiavo prie pat, ir tada 
užkišo. Draugas įvertino ir suprognozavo kad čia jį pamatė ir sustojo 
praleist, o pensininkas sustojo tiesiog kažką kišenese susirast.
Deja, prognozavimas ir žinojimas ką daryt vienas kito nepakeičia, o 
papildo.


> siaip paprastai jei sugebi paguldes moca i savo puse nusirident, reiskia
> buvo pakankamai erdves, kad kliuti apvaziuot ir nepaguldzius moco. O dar
> geriau yra stebeti ir prognozuoti situacija kelyje, tada tokiu nemaloniu
> atsitikimu tikimybe sumazeja iki minimumo. Patarimu kaip tai daryti
> pilnas internetas, tik deja dauguma nusipirke motociklas tezino
> rankenele - dugnas, o toliau jau kaip dievas duos...
>
>
> "Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message
> news:is4q8n$um0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Guldyt reikia kad pro šoną pračiuožtum, o ne kad greičiau sustotum.
>> Šiaip pilnas variantas apie kurį Tu rašai yra ne pasistiebt ant pakojų
>> ir laukt susidūrimo, o stotis ant bako ir prieš pat smūgį šokt į viršų
>> :) Tik va klausimas kas toliau. Jei nusileisi priešpriešinėj juostoj -
>> labai geriau nebus. Paguldęs mocą bent jau gali šokti taip, kad
>> slystum savo kelio puse. Bet čia variacijos ta pačia tema.
>>
>> Tik aišku čia viskas teoriškai. Praktiškai visai kitas reikalas.
>> Ekstremalioje situacijoje negalvoji, o reaguoji. Ir reaguoji taip,
>> kaip esi atidirbęs iki automatizmo. Pvz aikštelėje išmoksti idealiai
>> stabdyt priekiu, bet važinėdamas visada stabdai galu. Reiškia ir
>> ekstremalioj situacijoj sureaguosi galiniais stabdžiais. Įlėksi į ką
>> nors, o po to pats stebėsies kaip čia atsitiko, stabdymo kelio daugiau
>> nei pakankamai, viską žinai, viską moki, o įlėkei.
>>
>> Todėl iš neatidirbtos teorijos nauda tik newsuose protingu pasirodyt
>> :) O kaip atidirbinėt visus šituos rimtesnius skraidymus, kai mocą už
>> savus pinigus remontuoji - nelabai sugalvoju :)
>>
>> M.
>>
>>> o kam moca guldyt? Tu galvoji kad slysdamas sonu greiciau sustosi ir
>>> silpniau jobinsies i masina nei normaliai stabdydamas? Optimistas :)))
>>> Manyciau reikia jei imanoma bandyti apvaziyuoti, jei ne - stabdyt
>>> maksimaliai kiek gali ir stotis ant pakoju kad po smugio skristum per
>>> masina, o ne trenktumeisi i ja. Guldyt moca verta gal nebent po fura -
>>> perskrist per ja be sansu, o paguldes gali tiketis kad pro apacia
>>> praslysi niekur neatsitrenkes.
>>> O va purvyne pasivoliot tikrai sveika ir naudinga. Yra toks dalykas kaip
>>> enduro mokykla - highly recommended. Net jei nezadi vazineti purvynais,
>>> vistiek duoda visai kita supratima apie motociklo valdyma prastomis
>>> kelio salygomis.
>>> Beje, Vilniuje Ziurke organizuodavo nemokamas pamokeles pradinukams, kur
>>> snekedavo apie motociklo valdyma, techninius dalykus, aprangas, sauguma
>>> ir pan. Pats nebuvau, bet atsiliepimai geri. Verta nueiti, tuo labiau
>>> kad nieko nekainuoja.
>>>
>>> "Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message
>>> news:is310r$u0b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Toliau jau nebesugalvoju kas mėgėjams aktualu. Gal dar paguldyt mocą
>>>> ant šono kai priešais atvažiuojanti mašina sugalvoja sukt į kairę, bet
>>>> nelabai sugalvoju kaip čia atidirbinėt :) Gal nebent su kokiu
>>>> hardtailu purvyne pasivoliot :)
>>>>
>>>> M.
>>>
>>