Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-31 15:14:55
Nu del sito nesigincysiu, kad cia visur paimami pinigai ir viskas daroma tik
del formalumu is esmes. Faktas, kad imsiu savo moto ir varysiu i aikstele
ilgiau pasivazinet vienas po egzu, o ne gatvem lakstysiu. Kaip be butu, per
5 kartus taves vaziuot gerai niekas neismokys, tik gaila, geru patarimu
nieks neduos is sono apie daromas klaidas ir pan vazinejant vienam...

Beja, gal kur aplink Vilniu yra kokia normalesne aikstele mocam (i kuria
galima patekt nemokamai)? Nes norisi geriau ivaldyt moto, lekt tiesiai tai
kiekvienas durnius gali. Ta i kuria vazineju, rodos uzrakina, tai fig
pateksi, nors reik vaziuot vakare ir ziuret.

"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message
> ir va taip musu mokyklos ruosia busimus draiverius...
> liudesys, kai prie barankos vis daugiau sedi vartotoju, o ne vairuotoju...
>
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message

>>> ne