Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-31 00:38:48
Tai gal kazkas su tuo moto ni to? Nu nes as nejuokauju, vairas sukasi 60-70%
normos (bet sustoja sioje vietoje tvirtai, tarsi i metala atsiremia), o
sukant ramiai, pasisuka normaliai visu 100%. Jis matosi buvo krites ant
sono, sikna skelta ir tvarkyta ir sankabos rankeneles gala nuluzes, gal
kazkas kazkur blogai sutvarkyta? :-)