Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-06-01 16:14:03
cia tu taip supranti saugu vaziavima ir situacijos prognozavima kai
uzkirtus per stabdzius ilekiama i sikna? :) O kur saugaus atstumo
laikymasis? Be to, jei pamatai ka nors stovint salikelej - ar tai grybus
pardavinejant, ar tai siaip masina kokia iskart galvoje turetu uzsidegti
raudona lempute, atleisti gaza ir uzdeti du pirstus ant stabdzio rankeneles.
As paprastai dar pasitraukiu toliau nuo salikeles, kad butu lengviau atlikti
manevra jei prireiktu. Del sernu tai sutinku, gyvunai neprognozuojami ir is
anksto pamatyti juos dazniausiai yra labai sunku, bet grybai ir pensininkai
tikrai prognozuojami.