Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-30 16:38:28
Ten kur as lankau, yra visiska regitros aiksteles kopija + siaip aikstele
(kur astunke mazesne). Kai tokiu mazu kampu sukasi vairas, sunkiau ir toj
regitrinej... Su 125cc pirma kart atsisedus vazinejau, tai vienas juokas
buvo ir ta mazesne, o regitrine buvo vienas juokas pravaziuot, o su FZ6
pradejau normaliau vaziuot, tik kai supratau, kad letai sukant vaira, jis
neuztringa ant to mazo kampo vietos ir sukasi iki galo...