Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-31 20:30:38
Nu kaip cia pasakius randomu, nu jis stringa tose paciose vietose (sukant ir
i viena ir i kita puse) leciau vaziuojant ir vat randomas gaunasi, kai
bandai isukt astunke, reikia labai po biski sukt, kad jis suktusi iki galo,
jei tik vos greiciau vaziuoji/suki, vairas uzstringa tam tikroj zonoj (ties
70%) ir nesisuka daugiau i ta puse, bet atgal sukasi normaliai. Bet tikrai
nesijaucia, kad ten kazkas kliuna ir panasiai, sustoja stabiliai ir tvirtai
toje vietoje.