Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-30 20:00:01
Ne apie idealuma snekam, realiai klausimas buvo toks - kam tas ribojimas yra
ir kaip jis ir kodel su/veikia. Klausiu, nes noriu suprast kas ir kaip, o
supratus, bus paprasciau. Kas tai, dempferis, kazkokia elektronika, kaip
vadinasi? Nesakiau, kad vaziuot neimanoma ir pan., bet mane pvz erzino, nes
kai vaziavau su kitu, ten vairas sukosi laisvai iki galo, o cia tik ir
galvoji, praeis ta riba si karta ar ne stipriai sukant... Didziausia
problema buvo ne regitrineje astunkeje, o toje mazoje, kuria siaip taip irgi
vaziavau, bet labai trukde tas vairo ribojimas.