Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-06-03 14:48:09
Dar pasiskųsk kad liulka trukdo kontrvairuot :)
Pas mano streetą visi pakojai vietoj. Va pabandžiau - pasistačiau savo
ant pakojų, strykt ir stovi ant bako. Vairo iš rankų paleist nebūtina. O
lygsvarą kam laikyt? Jei yra bent koks 30 kmh, mocas važiuos tiesiai dėl
giroskopinio efekto. Jei nėra 30 kmh - tai ir įlėkt ne problema, nieko
labai baisaus neatsitiks.

Dabar matematika:

Važiuoji sau pvz 100 kmh.
Pamatei kliūtį, peršikai, susivokei kad pzdc - 1 sekundė (sveiko žmogaus
default reakcijos laikas).
Strykt ant bako - tarkim dar 1 sekundė.

Viso - 2 sekundės.

Kitas variantas:
Važiuoji sau 100 kmh.
Pamatei kliūtį, peršikai, susivokei kad pzdc - 1 sekundė (sveiko žmogaus
default reakcijos laikas).
Pist per stabdžius - nuo 100 iki 0 defaultiškai sustot reikia ~5.5
sekundžių.

Viso - 6.5 sekundės. Ir dar pilnom kelnėm adrenalino. Daugiau nei
pakankamai laiko kontempliuot apie gyvenimo prasmę ir klounus newsuose.

M.