Dar pasiskųsk kad liulka trukdo kontrvairuot :) Pas mano streetą visi pakojai vietoj. Va pabandžiau - pasistačiau savo ant pakojų, strykt ir stovi ant bako. Vairo iš rankų paleist nebūtina. O lygsvarą kam laikyt? Jei yra bent koks 30 kmh, mocas važiuos tiesiai dėl giroskopinio efekto. Jei nėra 30 kmh - tai ir įlėkt ne problema, nieko labai baisaus neatsitiks. Dabar matematika: Važiuoji sau pvz 100 kmh. Pamatei kliūtį, peršikai, susivokei kad pzdc - 1 sekundė (sveiko žmogaus default reakcijos laikas). Strykt ant bako - tarkim dar 1 sekundė. Viso - 2 sekundės. Kitas variantas: Važiuoji sau 100 kmh. Pamatei kliūtį, peršikai, susivokei kad pzdc - 1 sekundė (sveiko žmogaus default reakcijos laikas). Pist per stabdžius - nuo 100 iki 0 defaultiškai sustot reikia ~5.5 sekundžių. Viso - 6.5 sekundės. Ir dar pilnom kelnėm adrenalino. Daugiau nei pakankamai laiko kontempliuot apie gyvenimo prasmę ir klounus newsuose. M. > oi blet, rzhu nimagu, tokio klouno pasakojimo senai neskaiciau,...sokt > ant bako..axujet'... turbut ta kliutis atsiranda pries kokius 200m tau > vaziuojant ~120 ane?,kad speji uzsokt ant bako, islaikyt lygsvara, > paleist vaira, atsistoti net kazkiek pasiruosiant suoliui ir sokt > paskui... tai blet cia nebent be stabdziu vaziuojant nes kitaip sustoti > net spetum. Ezhiukas viska teisingai parase, nes butent atsistot ant > pakoju dar spesi suprates, kad sustot ar apvaziuot nepavyks. > > Galetum gal kada pademonstruot kaip uzsoki ant ciopo bako, kai pakojai i > prieki isnesti ? > > On 2011.06.01 10:37, Mindaugas T wrote: >> Guldyt reikia kad pro šoną pračiuožtum, o ne kad greičiau sustotum. >> Šiaip pilnas variantas apie kurį Tu rašai yra ne pasistiebt ant pakojų >> ir laukt susidūrimo, o stotis ant bako ir prieš pat smūgį šokt į viršų >> :) Tik va klausimas kas toliau.