Tema: Re: FZ6N posukiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-05-30 18:30:16
Del to as ir nemegstu elektronikos masinose, moto, etc. :-)

Dabar man kyla klausimas, ar ta elektronika kazkaip reguliuojasi (siuo
atveju kazkoks minimalus greitis ar pasukimo kampas) ir jei taip, tai ar
regitroj negali but numaigytos visiskos pievos, ko pasakoje susipainiosi ir
jiem paliksi gerus 100lt uz nieka, darydamas astunke. Nes neigudusiam
vairuotojui sita nesamone tikrai trukdo astunkeje ir apsisukant, nesuprantu
kam riboti vaira, kai vaziavimo greitis iki 8-10 KM/h, o sukimas tikrai nera
staigus, net sukamas pakankamai negreitai, jis uzsikabina, turi vaziuot kaip
vezlys ir vaira sukt kaip vezlys, kad jis normaliai uzsisuktu beveik iki
galo...

Sakiau jei neislaikysiu, vaziuosiu ant greito i kita koki miesteli su savo
moto (ten jokiu nesamoniu su vairu nera), tik reiks pasitreniruot aikstelej
su savu ir bus ok, nes neislaikius, beveik menesi laukt reik Vilniuj...