Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-09 20:12:28
Pries rasant gal vertejo paskaityt tolesnius komentarus, kur kokius 5 kartus
pakartojau patikslinima ka butent turejau omeny, nes dabar visai kvailai
pasirodei. O apie roaminga ten buvo ne Europos kainu kontekste, o kad
brangiau uz rysi be roamingo. Del roamingo, taip pat ir del duomenu, kuriu
nenaudoju, nes man per brangu, nesu tikras, tik itariu, kad vistiek yra
koreliacija tarp duomenu ir pokalbiu/sms kainos.