Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-07 20:44:42
> Aš ne Vytook'sui replikuoju, o tau dėl tavo keistų teiginių ir
> pademonstruoto "pildyk" pavyzdžio.

Tai paskaityk gal is naujo komentarus, nes ziuriu kazkaip sunkiai sekas.

> Man iš esmės pofig šita diskusija apie ryšio kainas, nes visoje ES jos ant
> tiek nedidelės, jog dėl to net neverta burnos aušint, bet kai rašomas
> totalus melas apie Lietuvą, tai kažkaip nesusilaikiau...

Ant tiek pofig, kad net nesusilaikei? O apie koki cia "mela" rasai tai isvis
net neina suprast, gal kita karta pasistenk susikaupt pries postindamas.

> O tai Belgija ne ES? Gi, teigei, jog Lietuvoje ryšys pats brangiausias ir
> net kelis kartus nei kitur Europoje. Tai jau pasirodo tikrai nebe visur,
> ane?

Gal gali pacituot kur teigiau, kad "Lietuvoje ryšys pats brangiausias ir net
kelis kartus nei kitur Europoje"?