Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-09 19:59:59
> Pasakei ir palijo.
>
> p.s. netgi tavo paties papostintas linkas į UK puslapį parodo, jog Lietuva
> yra "relatively inexpensive country", kas visiškai sutraiško tavo paties
> argumentus. Tsakant, sėkmingai pats save paneigei. Malančius.

Na siuo atveju tik parodziau, kad net ir remiantis tavo paties melagingais
argumentais, vistiek nebutum teisus. Taip pat, jau esu rases, kad: "Ir
straipsnis yra pagrinde apie mobilu interneta, o as kalbedamas apie kainas
turejau omeny butent skambucius ir sms.". Cia net nesigilinant i tai kiek
tokia metodika yra teisinga, nes pvz. as galiu tiesiai lygint kainas vienoj
ir kitoj saly, be jokiu ten isvedziojimu.