Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: gopenzo
Data: 2019-06-07 16:52:16
ai nu tai čia prepaidas. ten kai tu nusiperki kokį planą, tai jis matyt
ES negalioj. pas mane normalus Bitės planas, tai nieko papildomai nei
užsakinėt, nei mokėt nereikėjo. nu gal ten reikėjo už minutę mokėt 0.006
Eur, kai nustatyta RRT.

Pildyk irgi jeigu naudoji standartinius tarifus, tai ir moki 0.18
Eur/min. bet tai čia tiek moki ir Lietuvoje, jeigu neturi plano užsisakęs.