Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: tranzoo
Data: 2019-06-06 20:22:42
dar karta:

pigiausias isankstinio mokejimo planas Jungtineje karalysteje yra 10
svaru. arba 11 euru ir 28 centai. uz tai gauni neribotus pokalbius ir
sms zinutes ir 4 GB 4G interneto.  Yra ir pigesniu planu, pvz 500 min be
interneto etc. as ju neskaitau kaip variantus vertus demesio

Lietuvoje vien tik pildyk isankstinio mokejimo planas siulo neribotus
pokalbius ir sms zinutes, plius 6GB 4G interneto uz 8 eurus ir 50 centu.
ir lietuvoj yra pigesniu variantu.