Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-07 12:36:56
Nezinau, nes nera kur paziuret statistikos, kad butu suapvalinta minuciu
tikslumu, t.y. pagal tai, kaip apmokestina. Permoku nedaug, bet man
labiausiai nepatinka, kad turiu imt kazkoki gaidiska plana, kuris siaip jau
man butu visiskai nereikalingas. Jeigu lygint be plano, tai UK skambutis yra
3p, sms 2p, o LT (pildyk) skambutis 18ct, zinute 5ct.