Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: benamis
Data: 2019-06-07 13:26:07
na tokia ta kainu politika ir tiek. Jei bent 2 eur isnaudoji su
standartiniais tarifais - labiau apsimoka imti plana. O kad nesukti
kiausu imi ji visados ir tokiu atveju kaip zmogus turi ir pokalbiu ir
sms ir interneto.

Tas "three" standartiniu tarifu pokalbiai ir sms gera kaina, bet 1gbp =
100mb. Nezinau ka su tiek veikti. Pusvalandis - valanda google maps?

Pvz Sveicarijoje nei standartiniai tarifai, nei planai uz gera kaina:(