Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-07 22:04:58
Apie duomenu kaina nieko nezinau, nes taip brangu, kad net neaktualu.
Konkreciai zinau ir rasiau apie prepaidus (kurie vistiek atspindi bendras
kainas), nesigilinant i jokius roamingus. Pateikiau skambuciu kaina, kuri UK
pigiausias variantas yra 3p/min, Lietuvoj tuo tarpu pigiausias variantas yra
18ct/min, t.y. 5.3 karto brangiau. Bronco surado jo manymu brangiausia
Europos varianta, kur minute kainuoja 25ct, t.y tik 1.39 karto brangiau,
negu Lietuvoj. Tai vis dar nematau nieko, kas priestarautu teiginiui
"mobilus rysys Lietuvoj vienas brangiausiu Europoj" (nors Belgijoj tiketina,
kad dar brangesnis, bet gan minimaliai).