Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: benamis
Data: 2019-06-07 08:33:10
Taigi, manau reikia nuspresti kiek sunaudoja tipinis vartotojas per
menesi ir tada lyginti, nes kitaip diskusija gaunasi apie nieka.

Atvezus angliska prepaida i Lietuva ir juo nesinaudojant tai joks LT
planas nepermus :)

Sakyciau 60min/50sms/1gb men butu minimumu minimumas ko reikia.

Beje, su prepaidais tai buna fokusu. Pvz tele2 pildyk man labai prastai
veikia uzsienyje. Abonentas tuo tarpu viskas tvarkoj.