Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-06-07 18:13:36
> Pasidomėsiu, ar esate tamsta informuotas, jog ES reglamentuoja tik
> mobilaus ryšio kainas tik naudotojams su abonentinėmis sutartimis, o su
> prepaid "kas kaip moka, tas taip šoka"? Ne?

Neinformuotas, bet savo poste Vytook'sas minejo konkreciai "pildyk".

> Tai dabar paskaičiuok lygindamas su savo "pildyk" pavyzdžiu, kiek kartų
> TEN VAKARUOSE prepaidų roamingas "pigesnis" nei Lietuvoje.

O prie ko cia Belgijos provaiderio roamingas, jeigu kalba ejo apie
lietuvisko provaiderio roaminga vs uzsienio provaiderio naudojima be
roamingo? Bet siaip suradai kazkoki ale brangu pavyzdi, bet jei lygint
minuciu kaina, tai skirtumas nuo lietuvisko pildyk nera toks jau didelis
(skambutis 18ct, zinute 5ct). Bet reiketu turet omeny, kad uz "pildyk"
pigiau Lietuvoj nera, o del to belgisko provaiderio, tai nesu tikras. Zodziu
tai niekaip nepaneigia mano teiginio, kad "mobilus rysys Lietuvoj vienas
brangiausiu Europoj".

https://www.base.be/en/private/our-offer/monthly-plans/base-0.html

Calls € 0.25/MIN
SMS (texts) € 0.10/SMS