Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Caponi
Data: 2019-06-07 22:15:32
Gal aš kažko nesupratau, bet iš kur tu lietuviškuose prepaiduose 18ct.
randi?
Va, pvz., elementarus pildykas už 2Eur duoda 200 min, už 3 - 300, už 4 -
neribotai. SMS visais atvejais papildomai nieko nekainuoja, o minutė
prie brangiausio rasklado (pirmi du planai) gaunasi 1 ct.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/