Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-07 20:34:27
On 2019-06-07 18:13, Ssang Yong wrote:

> Neinformuotas, bet savo poste Vytook'sas minejo konkreciai "pildyk".

Aš ne Vytook'sui replikuoju, o tau dėl tavo keistų teiginių ir
pademonstruoto "pildyk" pavyzdžio. Man iš esmės pofig šita diskusija
apie ryšio kainas, nes visoje ES jos ant tiek nedidelės, jog dėl to net
neverta burnos aušint, bet kai rašomas totalus melas apie Lietuvą, tai
kažkaip nesusilaikiau...

> O prie ko cia Belgijos provaiderio roamingas,

O tai Belgija ne ES? Gi, teigei, jog Lietuvoje ryšys pats brangiausias
ir net kelis kartus nei kitur Europoje. Tai jau pasirodo tikrai nebe
visur, ane?