Tema: Re: 4G Maltoje
Autorius: Caponi
Data: 2019-06-08 01:00:42
Nu taip, be planų naudotis nelabai išeina, bet su planais kainos gaunasi
tikrai ne kosminės. Todėl aš galiu suprast piktinimąsi forma, kuria iš
tavęs paimami pinigai, bet negaliu sutikt su teiginiu, kad prepaidinis
mob. ryšys Lietuvoje brangus.
Vat su ne prepaidais Lietuvoj tai gerokai liūdniau, per tuos ES kainų
vienodinimus (o gal kažkiek jais tik prisidengiant) įkainiai juntamai
šoktelėjo, va tik ką višta iš Bitės bandė paskambinus ant žmonos
spaudimą padaryt, tipo "baigiasi sutartis, staigiai va pasinaudokit mūsų
super pasiūlymu", baisiai nenoriai sutiko sąlygas išdėstyt mailu, o
paklausus kodėl reikėtų džiaugtis superpasiūlymu, kuris siūlo lygiai tą
patį kas buvo gaunama iki šiol, tik ~1.6x brangiau, pasiūlė, cituoju
"dėl kitų sąlygų ir pasiūlymų kreipkitės į artimiausią saloną". Tikiu,
kad kai prieis iki to rankos kainą gausiu geresnę nei ta siūlytoja bandė
prakišt, bet esu beveik įsitikinęs, kad bus brangiau, nei dabar.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/