Tema: Re: Sony Xperia U (ST25)
Autorius: padugne
Data: 2012-06-22 22:03:59
On Fri, 22 Jun 2012 09:44:51 +0300, Aladdin wrote:

> Man daugiau atrodo kad tos kontoros jau truputi nusvaigo ir i ta puse ir
> tave patrauke:) Dirbu pakankamai dideleje kontoroje, kurioje i sauguma
> ziurima tikrai ne pro pirstus, bet tokiu marazmu bent pas mus - nerasta.
> Labai tikiuosi kad ne tik mes tokie vieni esam.

Manes tai niekur nepatrauke. Kaip jau sakiau - reikia skirti 2 naudojimo
scenarijus: privatu ir asmenini.

> O tu man papasakok kodel nemyzciojama ir leidziama USB kaisioti. Ten gi

Myzciojama. Kodel leidziama jau rasiau - nes tai butina verslo procesui.
Kai tuo tarpu tavo hackeriskos uteles jam nebutinos.

> pilna exe failu kuriuos vartotojas gali paleisti. O gal kompe bus kas
> nedakonfiguruota ir tas autorun'as uzsileis. Kazkaip juokingai atrodo,

Bet tai rasai kaip koks mazvaikis. O gal seife pamirso uzrakint duris? O
gal neijunge signalizacijos? Tai jei taip, tai gal isvis seifas
nereikalingas?

> Paimkime mokama utele Diskaid, kuri daro panasiai ta ka ir mano mineta
> nemokama. Imk ir papasakok, ka ji nelegalaus ir kriminalinio daro
> telefone be JB? Kad itunes ddl'ais naudojasi prieiti prie standartiniu
> apple vietu? Tai nusikaltimas? Gal baik juokinti pasauli? Man labai

O ka ji apskritai daro? Tu zinai?

Beje, bet koks hackas ar crackas naudojasi kokiais nors dll'ais ir
prieina prie "standartiniu" vietu. Tik netaip kaip numate gamintojas.

> idomu kodel tokia nusikalteliu firma, juo labiau imanti uz produkta
> pinigus nesuvystoma? Juk nusikaltimas daromas?

Gal todel, kad mineta firma randasi tokioje salyje kur tokiu dalyku
pardavinejimas nedraudziamas? Bet tai nereiskia, kad tai universaliai
legalu. Ne tik tureti bet ir naudoti.

> O kodel nemastoma kas valys kompiuterius po isoriniu usb stiku
> kaisiojimo? Tai jau nekainuoja nieko?
> Ar cia jau aklai tikima kad isjungtas autorun'as 100% buvo isjungtas ir
> visados suveike, ar kad juseris ten nieko nepaleido?

Aklai niekas ir netiki, tam yra "trained profeshnlz" kuriu darbas yra
uztikrinti kad juzeris ten nieko nepaleistu.

> Tai jau minejau ta divaisa. Programa guli App Store, kas yra Apple
> apruvinta. Kas yra blogai ir ne taip?

Jo, ir turi ikalbet nepazystama zmogu, kad jis cia ir dabar pultu
instaliuotis kazkoki ten appsa. Tada visiskai neaisku, kaip koki nors
dokumenta paimt ir perduoti tam devaisui tam kad perkelt i kita
aidevaisa. Kitaip tariant - ne sprendimas.

> [...]
> Jos pagalba per iPhone personal hotspot funkcija gali pasiimti failus
> tiek i PC, tiek i Mac, tiek i android. iphone internetas gali buti
> isjungtas. Public wifi nereik naudotis. Pats ka tik pabandziau tarp
> dvieju iphone. Viskas labai graziai veikia. Vel kas nors bus blogai? Nu
> taip, programa ne Apple isleido, bet guli App Store, tai turiu toki
> itarima visais legaliais apple metodais naudojasi.
>
> Beje, per BT tarp dvieju ifonu failais taip pat sekmingai per sita
> apps'a galima apsikeisti. Zodziu galimybiu yra, reikia tik subine

Na gerai, atsidarom keynote ar koki pages, susirandam norima perduoti
dokumenta ir...? Kas tada? Kur ten knopke, kad pasiust per phone drive i
kita aifona?

--
kthxbai.